söndag 28 september 2008

Naturen och vänner får dig att må bra


Naturen:
Att vistas i en lugn och tyst miljö behöver vi alla ibland. Skogen är en fridfull plats. Man kan promenera, plocka t.ex lingon eller svamp eller bara sitta still....tyst på en stor sten och andas djupa andetag och uppleva lugnet.

Vänner:

Det finns inte så många saker här i livet som är så bra som en vän. Vad är en vän för dig?









------------------------------------------------


GÅ OFTA HEM TILL DIN VÄN,
FÖR EN OANVÄND STIG VÄXER SNART IGEN"


------------------------------------------------



Förra helgen var jag med mina vänner i Dalarna och levde riktigt nära naturen och skogen. Verkligen harmoniskt... Ville inte åka hem igen....


Men jag kommer tillbaka!


Här bjuder jag på lite bilder från förra helgen´:




Jag på stora stenen i skogen.....


Om jag ska vara ärlig är inte svamp-plock något för mig men mina kära vänner plockade fullt.

1 kommentar:

Anonym sa...

hehehheheh

härligt att följa dig på det här sättet

Japp dit måste vi åka tillbaks
Cathy!