lördag 25 oktober 2008

Min viktiga rosa bok


Ett litet tips från mig som faktiskt också är grunden till denna blogg är att skaffa dig en må bra bok (eller en visdomsbok). Här skriver jag upp alla bra och tankevärda meningar som ploppat upp i bla. böcker jag läst, filmer jag sett eller annat. Allt som jag tycker är värt att tänka på mer än en gång skriver jag upp i min rosa bok. Har precis påbörjat min andra då första redan är full.
Så gå och köp en fin anteckningsbok och börja skriv upp sånt du gillar!
--------------------------------------

2 kommentarer:

Annapanna sa...

Fan bruden! Jag hade ingen aning om att du var så vis... Vi skulle kanske träffas (över ett glas vin) och snacka om livet? När passar det? PUSS!!

// C sa...

Ja visst kan vi snacka om livet - I like it! Vi får ta en vinkväll snart/ Kram och Puss