torsdag 23 oktober 2008

Inspireras av andra!!

Jag har två personer som inspirerar mig. Dels Leila Lindholm, som jag nämnt tidigare, för att hon gör matlagning och bak till något mysigt och trevligt. Sedan inspireras jag också av Tilde de Paula. En anledning är att hon är ensamstående mamma (om inget nytt hänt på den fronten?) och jobbar och står och ändå orkar hon med att se så fräsch och glad ut. Hon är en duktig programledare och journalist men ändå verkar hon stå med båda fötterna på jorden.


Det är faktiskt ett bra tips... "sno" någon bra egenskap från en eller flera som du blir inspireras av. Med detta menar jag förstås inte att man ska tappa sig själv och bli någon annan utan bara utvecklas som person med lite hjälp av andra:)

------------------------------------------

Inga kommentarer: