tisdag 21 oktober 2008

Min helg och min start på veckan

Min helg var härlig. Jag var"barnfri" och kunde ladda batterierna. Var bla. en sväng till IKEA och
och köpte in lite nya kuddar till soffan.
På måndagmorgonen hann jag till och med att äta en rejäl frukost (barnen kommer hem på e.m).
Det känns så lyxigt att kunna sitta i lugn och ro och äta en ordentlig frukost och titta på nyhetsmorgon. Det hinner man ju inte direkt om man ska försöka få upp två trötta barn och se till att få dom till skolan och dagis.


På måndag vid lunch ringde dagis och sa att lill-fia var dålig. Hämtade hem en mycket trött liten tjej med 39.5 grader. Stackars liten. Försökte få i henne lite mat och det gick till viss del men när jag sa att jag kunde baka en kaka till henne lovar jag att hon blev mycket "piggare":)



Morotskaka (som Valerie inte tyckte var god:))

-----------------------------------------------

Inga kommentarer: