söndag 9 november 2008

Ny soffa och pepparkakor


Denna vecka har ju bara rusat iväg...som vanligt.
Ny soffa har jag köpt denna vecka och jag är supernöjd. Stor och härlig.
Ville känna av lite julkänsla så jag och barnen bakade lite pepparkakor. Det doftade verkligen jul...nu längtar jag ännu mer!!

Lördagen var vi på Barnens Värld, vilket Kevin tyckte var urbarnsligt. Men när jag sa att han kunde följa med för att leka med lillsyrran och hoppa i borgar för hennes skull så blev det ett halvhjärtat ok. Kan ni gissa vem som hade roligast i leklandet av alla barnen sen -japp Kevin!!


Bjuder på lite blandade bilder från veckan som gått.



Fredagsvinet!


Besöket på Barnens Värld avslutades självklart på McD






--------------------------------------------

1 kommentar:

Catherine sa...

så roligt att få läsa om er vardag :-)
Härliga bilder och super fin soffa.
Här hemma skulle det bakas saffransbullar men hann aldrig
en stor puss!