söndag 30 november 2008

Födelsedag och tår i ögat


Denna vecka har rusat förbi...hjälp vad tiden går...


Min vän Julia var över i torsdags och vi låg i soffan under varsin filt och snackade blaj...jättemys.


Skulle haft en barnledig helg men min son fyllde år igår och då ville jag förstås ha honom hemma. Men två lediga dagar fick jag och då kopplade jag av med att läsa inspirerande magasin. Det är sååå avkopplande.


Sedan åkte ju oxå min lilla plutt-favorit ut ur Idol denna vecka och en liten tår föll...jag kommer att sakna att se dig Johan Palm...snyft. Fredagskvällen, framför Idol, delade jag med med Mr. T som bjöd på massa smått och gott.


Jag och Julia

Johan Palm - min favorit


Jag samlar på magasin och har högar med tidningar utspritt i hela mitt hem.Bakade till adventsfikat på Kevins skola


I fredags julpyntade jag på jobbet oxå Liten fin lila jul-kula


Tre sånna här om dagen dricker jag på jobbet (plus 2 hemma)

Jag älskar mössor och hattar

Inga kommentarer: