måndag 13 oktober 2008

Tack för det Leila

Färger kan verkligen påverka ditt humör, håller du inte med?


Jag blev väldigt inspererad av Leila Lindholm i hennes program "Leila Bakar". Har aldrig tyckt om att baka men efter att ha sett ett av hennes avsnitt blev jag så sugen på att stå i köket och pyssla och baka. Jag köpte in fullt med rosa och limegröna bakbunkar och annat baktillbehör. Även dukar och gardiner i dessa två favoritfärger. Och gissa om att jag tyckte det var trevligt att baka sen!!! Färgerna och doften gjorde mig glad och harmonisk. Tänk vad lite förgklickar kan skapa - en riktig bullmamma!! Tack för det Leila!!!

Min prinsessa och jag bakar!! Limegröna marsipan-bullar på en rosa duk;)

--------------------------------------------------------------------------------

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för titten hos mig!! Åh vad härligt med bak när man använder färger.... ska fasicken testa det jag oxå tror jag!

Kram n

Jenny sa...

Det ser jättegott ut!
Härligt med människor som inspirerar, både Leila och du!

Anonym sa...

så fint!
Skulle velat se dig i något färg glatt och prickigt!
krammmmmm
C