onsdag 8 oktober 2008

Mina älskade barn



Mina älskade barn - JAG ÄLSKAR ER!!!!
"K - Min speciella kille. Du är en liten virvelvind och har alltid varit. Du har så många speciella egenskaper som man bara älskar. Jag har fått ett speciellt uppdrag och jag är stolt över det även fast jag ibland önskar att du vore "lite mindre virvelvind".
Du är en speciell kille med speciella egenskaper och jag älskar dig för det// Puss mamma."
"V - Mitt mirakel. När du kom till världen så hände det man inte vill ska hända. Du andades knappt och var helt grå och blek. Du hamnade i respirator och du svävade mellan liv och död. Men efter ca. två veckor fick vi hem en friskförklarad liten tjej som verkligen visat att hon är ingen som ger upp i första taget. Du är mitt lilla mirakel och jag är tacksam för att du är helt frisk och finns här. Jag älskar dig puss mamma"

1 kommentar:

Anonym sa...

så fint skrivit, våra barn ska vara så tacksamma att ha såna mammor som vi!
C